Nie znalazłeś  produktu dla siebie, nie martw się !      Wykonamy go specjalnie dla Ciebie. 

 

Możemy pomóc Ci znaleźć rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.


Zadzwoń lub napisz,  chętnie doradzimy i udzielimy Ci wszelkich informacji.

44-100 Gliwice

ul.Toszecka 12

dsksklep@gmail.com

+48 570 525 700

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dostawa

Zwroty i wymiana

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Dostawa i zwroty

Dostawa

Czas realizacji zamówienia

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 5 dni roboczych.


Uwaga!

Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku dni roboczych od momentu nadania paczki.

 

 

Zwroty i wymiana

Zwroty i reklamacje

Jeśli przy odbiorze przesyłki od kuriera zauważysz na niej uszkodzenia zewnętrzne (uszkodzenia, ubytki powstałe w wyniku transportu), wówczas jest możliwość sporządzenia protokołu szkody. Protokół ten stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeśli natomiast takie uszkodzenia zauważysz przy odbiorze przesyłki z paczkomatu, to zadzwoń do nas na nr tel.: 570 525 700.

W przypadku, gdy towar okaże się niezgodny z opisem lub będzie posiadał wady fabryczne, prosimy postępować w poniższy sposób:

1) Odeślij na adres siedziby sklepu: DSK perfect design, ul Toszecka 12, 44-100 Gliwice towar* wraz z dowodem zawarcia Umowy** i napisanym oświadczeniem.

Oświadczenie powinno zawierać następujące dane:

- Twoje dane (imię i nazwisko, adres, przydatny będzie też nr tel. i adres E-mail),

- nr zamówienia,

- nazwa reklamowanego produktu,

- liczba sztuk reklamowanego produktu,

- data zakupu,

- data wykrycia wady,

- co jest powodem reklamacji,

- preferowana forma rekompensaty,

- nr konta bankowego (żebyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji).

2) Do 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy Twoją reklamację. O decyzji jaką podejmiemy w sprawie Twojej reklamacji poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo.

3) Jeśli Twoją reklamację rozpatrzymy pozytywnie, to do 7 dni roboczych zrekompensujemy Ci poniesione straty (wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci koszt zakupu towaru wraz z wszystkimi kosztami przesyłek, jakie poniosłeś/aś).

Jeśli odrzucimy Twoją reklamację (uznamy ją za niesłuszną), to przekażemy Ci uzasadnienie takiej decyzji i do 14 dni roboczych i na nasz koszt odeślemy Ci reklamowany towar.

* Sposób odesłania zależy od tego, jak odebrałeś/aś przesyłkę. Jeśli odebrałeś/aś z paczkomatu, to odeślij ją paczkomatem, jeśli odebrałeś/aś paczkę od kuriera, to odeślij ją za pośrednictwem kuriera.

Towar powinien być dobrze zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

** Jako dowód zawarcia Umowy sprzedaży (dowód zakupu) preferujemy paragon (lub fakturę), więc prosimy go zachować na wypadek reklamacji.