Nie znalazłeś  produktu dla siebie, nie martw się !      Wykonamy go specjalnie dla Ciebie. 

 

Możemy pomóc Ci znaleźć rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.


Zadzwoń lub napisz,  chętnie doradzimy i udzielimy Ci wszelkich informacji.

44-100 Gliwice

ul.Toszecka 12

dsksklep@gmail.com

+48 570 525 700

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dostawa

Zwroty i wymiana

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA  

TUTAJ ZNAJDZIESZ PRZYGOTOWANĄ PRZEZ NAS LISTĘ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ I ODPOWIEDZI, DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów ?

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Jakie występują formy dostawy?

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Co to są kupony rabatowe?

 

Co to jest przechowalnia?

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

_________________________________________________________________

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  1. Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: lub telefonicznie:

  2. Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!

  3. Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

  4. Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

  5. Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: lub telefonicznie:

  6. Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

  7. Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  1. Inpost paczkomat

  2. Inpost kurier

  3. DPD

  4. odbiór osobisty.

  5. » szczegółowy opis form dostawy

     

     

     

    Ile zapłacę za przesyłkę?

     

    Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

     

    » szczegółowy cennik dostaw

     

     

     

    Jak zapłacić za zamówienie?

     

    W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  6. gotówką w siedzibie sklepu przy odbiorze osobistym

  7. przelewem bankowym na nr konta 73 1020 2401 0000 0102 0492 5634

  8. płatność online za pośrednictwem przelewu elektronicznego poprzez system płatności Blue Media

  9. płatność online za pomocą karty płatniczej:

  10. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

     

    Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

    W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,

    a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 570 525 700

    » szczegółowa procedura reklamacji

     

     

     

    Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

     

    Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    » szczegółowy opis form płatności

     

     

     

    Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

     

    Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się w naszym biurze pod adresem: ul. Toszecka 12, 44-100 Gliwice

    Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

     

     

     

    Co to są kupony rabatowe?

     

    W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

    Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

     

     

     

    Co to jest przechowalnia?

     

    Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

    Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

    Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

     

     

     

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

     

    Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

    Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

     

     

     

    Jak zmienić moje zamówienie?

     

    Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.

     

     

     

    Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

     

    Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 570 525 700

     

     

     

    Gdzie jest moja przesyłka?

     

    Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

     

     

     

    Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

     

    Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

    » warunki gwarancji